Tuesday, April 19, 2011

10 April 2011 - Ahad



Alhamdulillah aku telah selamat melahirkan baby boy di hospital ampang pada 10 April 2011 tepat pukul 2.50 am...kesakitan itu tidak dpt di jangka..teramat sgt sakit tp bila kita dpt melihat baby yg kita da kandung selama 9 bln kesakitan itu tidak di rasai..Alhamdulillah cukup sifatnya,aku rs amat bahagia sekali bila dpt melihat wajah anak sulungku itu..alhamdulillah suamiku org yg byk memberi aku kekuatan & sokongan pd aku waktu itu..dia cukup kuat utk mberi aku sokongan & ketabahan..thanks syg,im proud of u!!!!sepjg dlm pantang ni dia byk mberi kerjasama,bgn pg2 tgk ank dia nk mnum n cuci berak..dia adalah papa yg tbaik bg aku n baby.."papa..mama & achmal love u so much!!!!ur the best!!!"...

nama baby : Nazren Achmal Qomar Bin Nazmul Qomar

No comments:

Post a Comment