masa ni kitaorg lpk sok kan arinya slps kenakan bday2 boy..hehehe..juan banjer tu..yipppiieee!!!time ni ler kerat juan abis abisan..hahaha..jht giler..mknan kt sini mmg sedap2 & mhl2..xleh mkn slalu nnt pOket leh jd kering..hahaha..pastu kitaorg jln2 tgk brg bby cz emy ngandung..alhamdulillah!!syiOkk tu g tgk brg2 baby,xsbr rsnya nk pegnant..hehe..apa2 pn tgk lah bila Tuhan nk bg rzeki tu pd aku..dOa2kanlah erk..amin!!!
No comments:
Post a Comment